"Ryż gotowy na wszystko" w kampanii deserów Belriso

Pod hasłem "Ryż gotowy na wszystko" wystartowała kampania deserów Belriso należącej do spółki Zott Polska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
"Ryż gotowy na wszystko" w kampanii deserów Belriso

Celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży oraz zakomunikowanie nowych opakowań deserów Belriso, na których pojawiły się postaci ryżowych celebrytów.

W ramach kampanii powstało sześć spotów, w których występują mali bohaterowie z opakowań. Ich tematem są zbliżające się mistrzostwa piłkarskie w Rosji oraz aktywacja konkursowa. Na spoty można głosować na stronie: belrisogotowenawszystko.pl.

Do wygrania są Ręczniki Belriso, torby termiczne, 10 iPadów oraz nagroda dodatkowa TV Samsung z konsolą PS4.

Animowane spoty można zobaczyć na platformach społecznościowych Facebook, YouTube, a także na platformach VOD – Polsat, TVN oraz Onet.  

Kampania potrwa do 17 czerwca.

Kreację kampanii przygotowała agencja Washing Machine, która wykonała również animowane spoty, Landing Page kampanijny oraz zaprojektowała nowy serwis belriso.pl. Agencja została wybrana w drodze przetargu i pełni obecnie rolę strategiczno-kreatywnego partnera marki Belriso.

Designem postaci oraz nowych opakowań zajęła się agencja Flov. Media zaplanował dom mediowy Carat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek