S4 w SAR

Agencja Reklamowa S4 dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych reprezentują ją Marcin Pleti - prezes zarządu oraz Michał Stanisz - wiceprezes zarządu.

"Cieszę się, że nasza wysoka pozycja w branży została potwierdzona przez środowisko stowarzyszone w SAR, a to zaproszenie do jest dla nas równocześnie zobowiązaniem. Dlaczego dopiero teraz?  Chyba wcześniej za bardzo skupieni byliśmy na pracy” – tak o przystąpieniu S4 do SAR mówi Michał Stanisz – Research, Strategy & Development Director Agencji. Do SAR dołączyły również agencja Max Arpp oraz dom mediowy Guideline.

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych jest prestiżową organizacją branżową, do której należą łącznie 34 agencje reklamowe i 15 domów mediowych. Działa od 1997 roku i współtworzy tak ważne dla polskiego środowiska reklamy wydarzenia, jak konkurs EFFIE Awards, festiwal reklamy KTR, festival Cannes Lions - Young Creatives, konkurs Media Trendy, festiwal “Noc Reklamożerców” i Zjazd Reklamy.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style