Samochodowi dilerzy coraz częściej korzystają z narzędzi Web 2.0

Marketerzy z branży motoryzacyjnej coraz więcej pieniędzyprzeznaczają na internet i jednocześnie coraz częściej wykorzystująnarzędzia Web 2.0.

km
km
Udostępnij artykuł:

62 procent badanych dilerów samochodowych planuje w ciągunajbliższych dwunastu miesięcy zwiększyć wydatki na internet. W tymsamym okresie, 46 procent respondentów chce jednocześnie zmniejszyćwydatki na media tradycyjne - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na badanie firmy Kelsey Group.

W najbliższym roku ponad 1/4 samochodowych dilerów planuje dodaćdo swoich serwisów internetowych klipy wideo. Obecnie taką funkcjęna swoich stronach posiada 33 procent respondentów.

14 procent chce też umieścić na swoich witrynach możliwośćdodawania opinii przez samych internautów (obecnie 29 procent), a18 procent zamierza dodać narzędzia znane z serwisówspołecznościowych (obecnie 15 procent).

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem