Samsung 3D LED TV: Przełącz się na 3D. Przeżyj więcej (wideo)

W najważniejszych mediach rozpoczyna się kampania reklamowa telewizorów Samsung 3D LED TV. Akcję pod hasłem „Przełącz się na 3D. Przeżyj więcej” przygotowały agencje Cheil i Media TV Plus oraz dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa telewizorów Samsung 3D LED TV przedstawia zastosowaną w nich technologię, podkreślając, że umożliwia ona zmianę obrazu 2D na format 3D w czasie rzeczywistym. Przekaz pod hasłem „Przełącz się na 3D. Przeżyj więcej” informuje, że to pierwsze urządzenie tej firmy obsługujące technologię 3D.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (najpopularniejsze stacje), prasie (gazety, magazyny i tytuły specjalistyczne), internecie (największe portale), kinach sieci Cinema City (spoty przed filmami 3D, stoiska z telewizorami Samsung 3D LED TV) oraz innych punktach OOH (trójwymiarowe nośniki zewnętrzne w najważniejszych centrach biznesowych). Kreację kampanii – zaplanowanej do połowy czerwca – przygotowały agencje Cheil (internet i adaptacja spotu telewizyjnego) oraz Media TV Plus (prasa i OOH), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska