Samsung kampanią promuje telewizory Neo QLED (wideo)

Rozpoczęła się najnowsza ogólnopolska kampania Samsung, promująca telewizory Neo QLED 2021. Tym razem firma postawiała na działania wspierające promocję centralną typu cashback. Działania realizują agencje K2, Cheil, VML&YR, Starcom, Performics i d*fusion communication.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Linia Samsung Neo QLED to telewizory wielozadaniowe. Ich cechą jest technologia Quantum Mini LED, która odpowiada za precyzyjną kontrolę podświetlenia.

Kampania promująca najnowsze telewizory Neo QLED zachęca do zakupu wybranego modelu 4K lub 8K. W ramach promocji można otrzymać zwrot gotówki. Wystarczy dokonać zakupu wybranego telewizora Neo QLED do 7 listopada br., zostawić opinię o zakupionym produkcie na dedykowanej stronie promocyjnej, stronie sklepu, na której został zakupiony telewizor lub na stronie przeglądarki cenowej. Pozostawiona opinia powinna być opisana hasztagiem #AkcjaKorzyscWKazdymCalu.

Potem trzeba się zarejestrować na dedykowanej stronie: neoqled-promocja.samsung.pl w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty zakupu oraz postępować zgodnie z instrukcją.

 

Kampania promująca telewizory Neo QLED obejmuje działania 360°.  Za kreację ATL, digital mailingi oraz  DOOH odpowiada grupa K2, za kreacje BTL oraz działania OOH – agencja Cheil, za działania social media – VML&RY, za obsługę mediową – Starcom, za SEO – Performics, a za działania PR – agencja d*fusion communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję