San Markos dla Teva

Teva Pharmaceuticals Polska powierzyła agencji San Markosopracowanie komunikacji reklamowej na najbliższe lata. Kontynuacjawspółpracy z San Markos jest wynikiem udanej kampanii launchingowejprzygotowanej przez agencję dla Teva w 2006 roku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

San Markos rozpoczęła działania reklamowe dla Tevy jesienią2006. Wtedy to zrealizowana została pierwsza kampania wizerunkowatej firmy. Zadaniem agencji było opracowanie przekazu reklamowego,który w oryginalny i skuteczny sposób zakomunikuje nową markęfarmaceutyczną na rynku.

Przeprowadzone po kampanii wizerunkowej badania potwierdziływzrost świadomości marki Teva w grupach docelowych. "Wysokooceniamy współpracę z San Markos. Szczególnie cenimy umiejętnośćwypracowywania optymalnych rozwiązań podczas dialogu z klientem,przy zachowaniu wysokiej jakości i terminowości pracy" - mówiKrzysztof Kouyoumdjian, PR Manager Tevy w Polsce.

Kolejną pracą przygotowaną przez San Markos dla Tevy jestkoncepcja komunikacji reklamowej - key visual dla tej marki oraznowe hasło korporacyjne: Lider w świecie generyków.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej