San Markos i Publicity z akcją na 100-lecie urodzin ks. Twardowskiego

Agencje San Markos i Publicity rozpoczynają współpracę ze Społecznym Komitetem Obchodów 100. rocznicy urodzin ks. Jana Twardowskiego przy realizacji działań pod hasłem „Słowo zabiera głos”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Projekt „Słowo zabiera głos” to cykl wydarzeń artystycznych, edukacyjnych i popularnonaukowych związanych z jubileuszem 100-lecia urodzin ks. Twardowskiego, realizowanych w różnych częściach Polski i za granicą. Ruszają one 1 czerwca, w dokładną rocznicę urodzin duchownego.

W ramach współpracy San Markos odpowiada za kreację w ramach całego projektu „Słowo zabiera głos” oraz przygotowanie kampanii społecznej pod tą samą nazwą. Agencja przygotowała identyfikację graficzną, materiały graficzne do poszczególnych wydarzeń, jest także autorem samej nazwy akcji. Z kolei agencja Publicity odpowiada za działania public relations związane z projektem.

Działania będą prowadzone do końca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]