Sandra Drażba i Magdalena Wójcik w zespole Preglife

Do zespołu Preglife dołączyły Sandra Drażba i Magdalena Wójcik.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do działu sprzedaży Preglife, kierowanego przez Gabrielę Barnat (head of growth), dołączyły: Sandra Drażba jako new business specialist oraz Magdalena Wójcik jako sales representative.

Sandra Drażba wesprze zespół realizujący kampanie na rynku polskim. Wcześniej pracowała m.in. w Httpool Polska, LifeTube i agencji Dziadek do orzechów. Na poprzednich stanowiskach odpowiadała za sprzedaż produktów reklamowych, sprzedaż kampanii z influencerami, obsługę klienta oraz budowanie relacji biznesowych, współpracując zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i największymi agencjami oraz domami mediowymi.

Magdalena Wójcik z kolei rozwija sprzedaż na rynku niemieckim. Przez ostatnie pięć lat związana była z Indahash, międzynarodową platformą do influencer marketingu. Wśród jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak Puma, Nestle, Lego i Nivea. Była odpowiedzialna za zarządzanie zespołem ds. obsługi klienta, koordynację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz tworzenie strategii produktowych dla działu Business Development.

Powiększanie zespołu Preglife jest związane m.in. z rosnącym portfolio klientów w Polsce i Niemczech oraz wysokim udziałem na tych rynkach (45 proc. w Polsce, 35 proc.w Niemczech). Aplikacja jest już dostępna w 10 krajach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day