Sarah Scholefield prezesem agencji Grayling w Wielkiej Brytanii i Europie

Agencja Grayling łączy pod nowym kierownictwem swoją działalność w Wielkiej Brytanii i Europie. Sarah Scholefield objęła stanowisko prezesa, a Richard Jukes pełni funkcję przewodniczącego rady dyrektorów Grayling na obszar Wielkiej Brytanii i Europy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sarah Scholefield prezesem agencji Grayling w Wielkiej Brytanii i Europie

Wprowadzone zmiany mają przynieść większą integrację działań Grayling na 17 rynkach - od Wielkiej Brytanii po Rosję. Mają pomóc zacieśnić współpracę między biurami agencji, wzmocnić współdziałanie poszczególnych działów oraz zapewnić synergię między dostarczanymi usługami.

- Sarah i Richard odnieśli znaczne sukcesy w Wielkiej Brytanii w rozwoju działalności agencji oraz we wprowadzaniu zmian, dzięki którym możemy odpowiadać na pojawiające się potrzeby klientów. Dlatego ogromnie cieszę się, że od teraz będą wspierać swoim doświadczeniem wszystkie biura Grayling w Europie - powiedział Paul Taaffe, dyrektor wykonawczy w grupie Huntsworth PLC.

Richard Jukes dodał, że obecnie klienci w coraz większym stopniu potrzebują wsparcia sieciowej agencji zapewniającej kompleksowe usługi z zakresu public affairs i corporate affairs, dostarczane przez zespoły pracujące na tych rynkach, gdzie działają klienci.

- Poprzez dalsze wzmacnianie naszej sieci w Europie, zyskujemy szansę poszerzenia zakresu naszych usług, stając się dla naszych klientów partnerem, który będzie ich kompleksowo wspierał w zakresie doradztwa korporacyjnego i zarządzanie reputacją marki czy w radzeniu sobie z pojawiającymi się wyzwaniami - powiedział Jukes.

Sarah Scholefield w Grayling pracuje blisko 6 lat. Ostatnio pełniła funkcję CEO agencji w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Fleishman-Hillard i Edelman.

grafika

Richard Jukes z kolei z Graylingiem związany jest od 2010 roku. Najpierw pełnił funkcję managing directora, potem był prezesem agencji w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"