Scholz & Friends wygrała przetarg sklepu eobuwie.pl

Firma Eobuwie.pl SA wybrała w przetargu agencję reklamową. Zwycięzcą została agencja Scholz & Friends - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Scholz & Friends wygrała przetarg sklepu eobuwie.pl

Agencja ma zająć się przygotowaniem i realizacją kampanii ATL, która ma reklamową wiosenno-letnią ofertę sklepu internetowego eobuwie.pl.

Kampania przygotowana przez Scholz & Friends ma zostać wykorzystana na kilkunastu europejskich rynkach.

Eobuwie.pl SA zarządza sklepem internetowym o takiej samej nazwie.

 

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej