Schulz z kampanią dla Mitsubishi

Koncepcja kreatywna, autorstwa Agencji Schulz, dotyczy limitowanejserii modelu L200 Dakar, z napędem na cztery koła.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie pozycji branduMitsubishi wśród polskich klientów.

Działania marketingowe ruszyły z początkiem października aprowadzone są na nośnikach zewnętrznych, w prasie ogólnopolskiejoraz w radio. Layouty prasowe Mitsubishi będzie można zobaczyć wdziennikach Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita oraz tygodnikachPolityka i Wprost. Natomiast spot radiowy zostanie wyemitowany wstacjach RMF FM i Zet.

Za działania ze strony Agencji Schulz odpowiadają KrzysztofTkaczyk - Dyrektor kreatywny, Jan Sikora - Art director, JakubSmorawski - Copywriter.

Współpraca Agencji Schulz z firmą MMC Car Poland rozpoczęła sięwe wrześniu i planowana jest na obecny oraz przyszły rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"