Screen Digest: 3D w 10 proc. telewizorów sprzedanych w 2011 r.

10 procent ogółu nowych telewizorów sprzedanych na całym świecie w2011 roku będą stanowiły odbiorniki umożliwiające oglądanie wideo3D bez konieczności zakładania specjalnych okularów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawiła firma badawcza Screen Digest,zaznaczając jednocześnie, iż spełni się ona tylko pod warunkiem, żebędzie wówczas obowiązywał powszechny standard 3D.

Gdyby tak się stało, w 2015 roku odsetek telewizorów 3D wśródogółu sprzedanych odbiorników zwiększy się według firmy do 16procent, co przełoży się na około 2,8 miliarda urządzeń. Wprzeciwnym wypadku wskaźnik ten wyniesie wówczas jedynie 3 procent(500 mln).

Zdaniem Screen Digest, główną metodą dystrybucji treści 3D będąw przyszłości nośniki Blu-ray.

źródło: TechRadar

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS