Segment pism męskich stopniał o 20 proc. „CKM” najbardziej w dół

W styczniu 2016 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem sprzedaży w segmencie pozostał „Men’s Health”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Segment pism męskich stopniał o 20 proc. „CKM” najbardziej w dół
<!-- 1.6482s -->

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w styczniu 2016 roku wyniosła 48 701 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 17,04 proc.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 17,37 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 32 057 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 16,54 proc. do 24 997 egz.

Oczko niżej znalazło się CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 24,40 proc. do 20 762 egz.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w styczniu 2016 roku sprzedały się w liczbie 126 517 egz., o 18,33 proc. niższej niż w styczniu 2015 roku (wówczas średnia sprzedaż wszystkich magazynów wyniosła 154 913 egz.).

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w styczniu br. poszedł w dół o 4,86 proc. do poziomu 26 410 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Men's Health” - było to 23,08 proc.

Największy spadek, wynoszący 49,18 proc., również i tutaj odnotowało „CKM”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?