Semahead z nowym logo i stroną internetową

Agencja marketingu internetowego Semahead (Grupa Interia.pl) zmienia swoje logo i stronę internetową. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszy kampania reklamowa w internecie i prasie pod hasłem „Tyle do odkrycia”.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zaokrąglone liternictwo i motyw koła w nowym logotypie Semahead mają symbolizować rozwój, dynamizm i efektywność działania. Ponadto ruszyła nowa odsłona strony internetowej agencji.

grafika

Kampania promocyjna pod hasłem „Tyle do odkrycia” obejmuje głównie internet (marketing w wyszukiwarce, YouTube, sieci Google, reklama w serwisach Interia.pl, Bankier.pl, Wirualnemedia.pl, nf.pl). Działania online wspiera kampania w prasie.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana