Serial „Duch w dom” ogląda coraz mniej widzów

Premierowe odcinki serialu komediowego TVP 1 „Duch w dom” mają mniej widzów niż propozycje nadawane wtedy przez TVN i TVP 2. Nieco lepiej radzą sobie powtórki serialu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dotychczas Jedynka nadała trzy odcinki serialu „Duch w dom” - pierwszy pokazała w Poniedziałek Wielkanocny o 20.20, a dwa kolejne już po okresie żałoby narodowej w normalnym paśmie emisji serialu, czyli w środy o 20.25. Obejrzało je średnio 2,76 mln widzów, a TVP 1 miała w tym czasie 17,87 proc. udziału w 4+ i 13,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Stacja w czasie emisji premier serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem pasma jest TVN (nadająca „Na Wspólnej” i „W11”, raz też film fabularny) z udziałem wynoszącym 22,69 proc. Drugie miejsce zajmuje TVP 2 (m.in. „Barwy szczęścia”, „Laskowik & Malicki”, film; 18,67 proc.). Gorzej od TVP 1 radzi sobie natomiast Polsat (filmy, mecz Ligi Mistrzów; 14,37 proc.).

Nieco wyższe udziały wynoszące 18,18 proc. w 4+ i 14,56 proc. w 16-49 mają sobotnie powtórki serialu, nadawane o 18.05. Dotychczas wyemitowano w tym czasie dwa odcinki produkcji, które oglądało 1,56 mln widzów. W tym paśmie Jedynka przegrywa tylko z TVN-em, emitującym „Kuchenne rewolucje” (udział 20,27 proc.).

Dane telemetryczne pokazują, że serial śledzą głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

„Duch w dom” to serial familijny, opowiadający o rodzinie, w której życie duchy przodków, wywołując mnóstwo zamieszania. Główne role grają Agnieszka Pilaszewska, Piotr Gąsowski, Marta Lipińska, Piotr Fronczewski oraz Anna Romantowska.

Widownia serialu „Duch w dom” odcinek po odcinku 

Oglądalność serialu na tle konkurencji 

Profil widza

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style