Serial „M jak miłość” stracił widzów

Nowy sezon „M jak miłość” ogląda średnio 7,11 mln widzów. Przed rokiem w analogicznym paśmie serial śledziło 7,77 mln osób. Widzów Dwójce zabrała TVP1, która emitując powtórki „Rancza” znacznie poprawiła swoje wyniki tej jesieni.

Kamil Sokołowski
Kamil Sokołowski
Udostępnij artykuł:

Średni udział w rynku po trzech tygodniach wynosi 44,4 proc. w grupie 4+ oraz 40,62 proc. w grupie 16-49. Przed rokiem udziały wynosiły 48,46 proc. wśród ogółu widzów oraz 45,04 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

Dwójka podczas emisji „M jak miłość” jest zdecydowanym liderem rynku. Druga pozycja z 2,33 mln widzów i 14,56 proc. udziału zajmuje TVP1 (przed rokiem Jedynka miała w tym paśmie 1,27 mln widzów i 7,9 proc. udziału). Trzeci jest Polsat z 1,89 mln widzów i 11,75 proc. udziału (poprzednio 2,38 mln i 14,82 proc.). Stawkę zamyka telewizja TVN. 

W profilu widowni dominują kobiety, mieszkańcy wsi i małych miast. Wykształceniem wyższym legitymuje się 11,74 proc. oglądających serial. 

 

Kamil Sokołowski
Autor artykułu:
Kamil Sokołowski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?