Dokumentalny serial o rodzinie Ruperta Murdocha w CNN+

Wiosną 2022 roku w CNN+ pojawi się nowy 6-odcinkowy serial dokumentalny „The Murdochs: Empire of Influence” opowiadający o imperium Ruperta Murdocha. Premiera produkcji uświetni start informacyjnego serwisu streamingowego.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Serial „The Murdochs: Empire of Influence” oparty będzie na artykule Jonathana Mahlera i Jima Rutenberga w New York Times Magazine „How Rupert Murdoch Empire of Influence Remade the World”, który analizuje dziedzictwo potentata medialnego Ruperta Murdocha.

6-odcinkowa produkcja zaprezentuje widzom zakulisowe informacje dotyczące życia Ruperta Murdocha, przeanalizuje wpływ jego imperium na światowe media a także zobrazuje walkę o sukcesję pomiędzy dziećmi magnata, który w tym roku skończy 90 lat.

Premiera wiosną w nowopowstałym serwisie CNN+

Premiera „The Murdochs: Empire of Influence” odbędzie się wiosną 2022 roku, kiedy na rynku wystartuje nowy informacyjny serwis streamingowy CNN+. Ma to być płatna platforma VOD, której uruchomienie zapowiedziano w zeszłym roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-serialu-sukcesja-szokujacy-final-fabula-biografia-rupert-murdoch,7170069276493441a ##

Rupert Murdoch to amerykański multimilioner, którego spółki należą do jednych największych graczy na światowym rynku medialnym. Z pomocą swojej rodziny kieruje głównie dwiema znaczącymi korporacjami - Fox Inc. oraz News Corp.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska