Serwisy Grupy RMF w portfolio Atmediów

Biuro reklamy mediów tematycznych Atmedia od lipca br. zajmuje się sprzedażą reklam w serwisach internetowych Grupy RMF.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Serwisy Grupy RMF w portfolio Atmediów

W ramach podpisanej umowy, sprzedaż reklamy display w witrynach Grupy RMF w całości została powierzona Atmedia Interactive. Z kolei za sprzedaż zasobów wideo na tych stronach oprócz Atmediów odpowiada także biuro reklamy portalu Interia.pl, który należy, podobnie jak RMF, do Grupy Bauer.- Nawiązanie współpracy z partnerem takim, jak Atmedia, to szansa jakościowej komercjalizacji naszych serwisów internetowych - mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.Grupa RMF posiada pięć witryn internetowych - to serwisy stacji RMF FM (rmf.fm), RMF Maxxx (rmfmaxxx.pl) i RMF Classic (rmfclassic.pl), a także strona z newsami rmf24.pl oraz rmfon.pl - serwis umożliwiający słuchanie 109 stacji radiowych w internecie.Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w kwietniu br. serwisy Grupy RMF miały 2,3 mln użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK