Shell Polska klientem Lighthouse

Firma paliwowo-energetyczna Shell Polska dołączyła do grona klientów Lighthouse. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie w bieżących projektach marketingowych firmy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Shell Polska klientem Lighthouse

Umowa została podpisana w październiku b.r. Za wsparcie Shell w bieżących działaniach komunikacyjnych odpowiadać będzie zespół w składzie Jarosław Bańda, Katarzyna Ostrowska oraz Julia Szydłowska.

Shell Polska to kolejna marka z branży energetycznej w portfolio Lighthouse. Doświadczenie agencji w tym sektorze obejmuje współpracę z takimi firmami jak: Statkraft, RWE Renewables, Polskie Towarzystwo Elektrociepłowni Zawodowych, PGNiG, Orlen, Orlen Upstream, Fortum, Marathon Oil, Talisman Energy, innogy, PGE EJ 1 czy Tauron. 

Shell jest globalną grupą firm energetycznych i petrochemicznych. Marka jest obecna na polskim rynku od 1992 roku, a jej działalność obejmuje biznes Mobility, czyli sieć stacji i sklepów, oraz oleje i środki smarne.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"