Shell Polska klientem Lighthouse

Firma paliwowo-energetyczna Shell Polska dołączyła do grona klientów Lighthouse. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie w bieżących projektach marketingowych firmy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Shell Polska klientem Lighthouse

Umowa została podpisana w październiku b.r. Za wsparcie Shell w bieżących działaniach komunikacyjnych odpowiadać będzie zespół w składzie Jarosław Bańda, Katarzyna Ostrowska oraz Julia Szydłowska.

Shell Polska to kolejna marka z branży energetycznej w portfolio Lighthouse. Doświadczenie agencji w tym sektorze obejmuje współpracę z takimi firmami jak: Statkraft, RWE Renewables, Polskie Towarzystwo Elektrociepłowni Zawodowych, PGNiG, Orlen, Orlen Upstream, Fortum, Marathon Oil, Talisman Energy, innogy, PGE EJ 1 czy Tauron. 

Shell jest globalną grupą firm energetycznych i petrochemicznych. Marka jest obecna na polskim rynku od 1992 roku, a jej działalność obejmuje biznes Mobility, czyli sieć stacji i sklepów, oraz oleje i środki smarne.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały