Shell rewiduje medialne zobowiązania

Shell rewiduje swoje globalne zobowiązania w zakresie planowania i zakupu mediów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wartość globalnego budżetu medialnego koncernu paliwowego szacuje się na 230 milionów dolarów. Obecnie za ten budżet odpowiada należący do holdingu WPP Group dom mediowy MediaCom, który współpracuje z firmą od ponad dziesięciu lat.

Postępowanie nie obejmuje budżetu kreatywnego Shella, za który odpowiada agencja JWT, ani działań w przestrzeni cyfrowej, którymi zajmują się AKQA i Proximity.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?