Wawa zyskała najwięcej wśród sieci radiowych. Złote Przeboje najbardziej w dół

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w okresie od maja do lipca br. znalazła się Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio Wawa, a na czele spadków znalazły się Złote Przeboje - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od maja do lipca 2017 roku udział w rynku sieci radiowej Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 6,4 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik tej rozgłośni zmalał o 0,2 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dekoncentracja-mediow-ustawa-pis-15-proc-udzialu-obcego-kapitalu ##

Drugie miejsce zajęło Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5,5 proc., po wzroście o 0,1 pkt. proc. Przewaga Eski nad Audytorium 17 zmniejszyła się o 0,3 pkt. proc. do 0,9 pkt. proc.

Na ostatniej lokacie podium, z udziałem na poziomie 3,3 proc., uplasowało się RMF MAXXX. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,2 pkt. proc.

Z miejsca trzeciego na czwarte spadły Złote Przeboje. Stacja ta zanotowała największą stratę w zestawieniu - wynoszącą 0,5 pkt. proc. do 2,6 proc.

Dwa oczka niżej znalazło się Radio Wawa, które pochwalić się mogło największym wzrostem. Udział tej rozgłośni zwiększył się o 0,5 proc. do 1,4 proc.

grafika

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska