Skarpetki w wiosennej kampanii Le Mac i Camel Active

Rozpoczęła się kampania reklamowa salonów modowych Le Mac i Camel Active. Akcja obejmuje działania BTL, w których wykorzystywane są m.in. skarpetki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii reklamowej salonów modowych Le Mac i Camel Active do stałych klientów tych punktów wysyłane są zaproszenia mailowe lub w formie tradycyjnych przesyłek. W tym drugim przypadku dołączana jest do nich skarpetka, do której można dobrać drugą, odwiedzając sklep. Natomiast osoby, które otrzymały zaproszenie emailowe, dostają kopertę ze skarpetką w samym salonie. Ponadto zaproszenia są rozdawane w centrach handlowych Blue City w Warszawie i Bonarka w Krakowie, w których znajdują się punkty Camel Active i Le Mac.

grafika

Akcja pod hasłem „Powitaj wiosnę” ma na celu zwiększenie liczby odwiedzin w salonach Camel Active i Le Mac oraz budowanie ich świadomości poprzez marketing szeptany. Kreację kampanii – zaplanowanej na miesiąc – przygotowała agencja Promedia która prowadzi również działania public relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN