'Skazany na śmierć' popularny wśród młodych widzów

Trzeci sezon serialu "Skazany na śmierć" śledziło w Polsacieśrednio 3 mln osób. Produkcja cieszyła się dużym zainteresowaniemwśród odbiorców pomiędzy 16 a 49 rokiem życia, którzy stanowiliblisko 60 proc. jego widzów. "Skazany na śmierć" zarobił dlaPolsatu 24,7 mln złotych.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Serial zapewnił kanałowi 18,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+i 24,33 proc. w grupie 16-49. Polsat był podczas jego emisji stacją trzeciego wyboru. Pierwsza pozycja przypadła TVN, któryemitował "Taniec z gwiazdami" (26 proc. udziału w 4+ ; 4,36 mlnwidzów). Druga lokata z 19,51 proc. udziału i 3,2 mln widzównależała do Jedynki ( między innymi "Seks kasa i kłopoty") - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

"Skazany na śmierć" zarobił 24,7 mln złotych ( dane cennikowe,bez rabatów). Sensacyjną opowieść chętnie śledzili zarównomężczyźni jak i kobiety. W profilu widowni przeważają osobymieszkańcy wsi oraz małych miast.

Na razie nie wiadomo kiedy stacja pokaże czwarty sezonprodukcji. Prawdopodobnie nie nastąpi to jednak wcześniej niżjesienią 2009 roku. Jego emisja w Stanach Zjednoczonych zakończysię bowiem dopiero wiosną 2009.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?