Ponad 300 mln euro kosztowało uruchomienie SkyShowtime

SkyShowtime, międzynarodowa platforma streamingowa utworzona przez Comcast, wspierana treściami telewizji Sky i Paramount, kosztowała swoich właścicieli w zeszłym roku ponad 300 milionów euro.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Ponad 300 mln euro kosztowało uruchomienie SkyShowtime

Platforma działa na 20 rynkach w całej Europie (m.in. w Polsce), gdzie nie jest dostępna ani usługa satelitarna Sky, ani inny oferta Paramount Global i Paramount Plus. SkyShowtime prezentuje treści z biblioteki Paramount, NBCUniversal i Sky firmy Comcast, w tym „Babylon”, „iCarly”, „Nope”, „PAW Patrol”, „Rabbit Hole”, „Star Trek: Strange New Worlds”, „Ticket to Paradise”, „Top Gun: Maverick”, „Tulsa King”, „Yellowjackets” i „Yellowstone”.

Wydatki firmy ujawniono po raz pierwszy w „The Sunday Times” i wynika z nich, że koszty za pierwsze 13 miesięcy działalności do grudnia 2022 r. wyniosły 323 mln euro. Platforma wygenerowała przychody na poziomie 133 mln euro, a straty wyniosły 190 mln euro. Większość wydatków została przeznaczona na treści produkowane przez Paramount i Sky.

Spółka spodziewa się, że straty utrzymają się przez kilka pierwszych lat działalności. Sky Showtime zatrudniło nowych pracowników pod kierownictwem byłego dyrektora Comcast, Cable’a Monty’ego Sarhana.

Platforma udostępniła wiele oryginalnych treści w krajach skandynawskich i zastąpiła ofertę Ziggo w Holandii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"