RMF FM liderem w godzinach porannych w I kwartale. Jedynka najbardziej w dół

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w pierwszym kwartale br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które ex aequo z Eską pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
RMF FM liderem w godzinach porannych w I kwartale. Jedynka najbardziej w dół
fot. P. Piorun, Polskie Radio

Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) w okresie stycznia do marca 2022 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego średni udział słuchania względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 1 pkt. proc. do 32,2 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET (13,2 proc. udziału; do góry o 0,9 pkt. proc.). Podium uzupełnia Eska, która ex aequo z RMF FM odnotowała największy wzrost w zestawieniu (również 1 pkt. proc. do 6,3 proc. udziału). Eska na miejsce trzecie awansowała z piątej lokaty.

Tuż za podium uplasowała się Jedynka, która przed rokiem była trzecia. Stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu (- 0,8 pkt. proc. do 6 proc. udziału).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyksztalcenie-wyzsze-rmf-fm-trojka-radio-plus,7169874450991233a ##

Czołową piątkę uzupełniają Audytorium 17 (5,4 proc. udziału; - 0,3 pkt. proc.), które przed rokiem było czwarte.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska