„Small Talk” - ruszył internetowy program Gosi Boy

Gosia Boy, redaktor naczelna portalu Kimono.pl (Grupa o2.pl) i blogerka, uruchomiła autorski, internetowy talk-show „Small Talk”, w którym goszczą osoby ze świata mody i show-biznesu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Zawodowo przeprowadzam wywiady w studiu (Boy prowadzi program też magazyn „Kimtok” nagrywany dla Kimono.pl - przyp.), ale zawsze chciałam móc rozmawiać ze znajomymi celebrytami i ludźmi mody w ich naturalnym środowisku. Zauważyłam, że te same osoby zachowują się zupełnie inaczej, kiedy jesteśmy sam na sam, a zupełnie inaczej, kiedy zapala się czerwona lampka w kamerze i siedzimy pod obstrzałem sztucznych świateł - atmosfera nagle staje się sztywna - tłumaczy ideę „Small talk” Gosia Boy.

Miejsce rozmowy zawsze wybiera gość. Do tej pory gośćmi „Small Talk'a” był vloger, gospodarz programu 20m2 Łukasza (więcej na ten temat) Łukasz Jakóbiak (program nakręcono w barze mlecznym), dziennikarka TVP Paulina Drażba (studio TVP2), a w trzecim odcinku gościli znany z „Beverly Hills 90210” aktor Ian Ziering i piosenkarka Pola Pospieszalska (Pola była w mieszkaniu w Warszawie, Ian w samochodzie z Los Angeles, rozmowa z nim odbyła się przez Skype'a). Jednym z następnych gości ma być Maja Sablewska.

Program nagrywany jest telefonem komórkowym. - Sama jestem producentem, operatorem, dźwiękowcem, montażystką i prowadzącą, więc koszty wypuszczenia takiego odcinka to 0 zł - mówi nam Gosia Boy. Odcinki umieszczane są na portalu YouTube, a program promowany jest na blogu gosiaboy.com.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej