Smart AdServer wprowadził reklamy na iPada

Firma Smart AdServer opracowała rozwiązanie pozwalające na emisję kampanii reklamowych na iPadzie. Obsługuje ono zarówno standardowe displaye, jak też formaty rich media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przygotowane przez Smart AdServer rozwiązanie jest skierowane do domów mediowych oraz wydawców działających w internecie. Technologia umożliwia emisję reklam na stronach internetowych i aplikacjach wyświetlanych na iPadzie – zarówno w formatach displayowych, jak również rich media.

Z nowego rozwiązania Smart AdServer korzystają już takie firmy jak NextRadioTV, BFM Radio, RMC i Axel Springer. Smart AdServer podkreśla, że jako pierwszy dostawca adserwerów wprowadził technologię kompatybilną z iPadem.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?