Smyk w kampanii świątecznej podkreśla, że najważniejszy jest wspólnie spędzany czas

Ogólnopolska sieć sklepów Smyk rozpoczęła przedświąteczną kampanię reklamową. Jej motywem głównym jest wspólnie spędzany czas - najcenniejszy prezent rodziców dla dzieci. Akcję przygotowały Walk, Media People i Solski Comunications.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Pięciotygodniowa kampania emitowana jest w kanałach telewizji TVP1 i TVP2 oraz w stacjach tematycznych: lifestylowych, informacyjnych, rozrywkowych oraz dziecięcych m.in. Disney Junior, MiniMini czy Nick Junior.

Spoty radiowe są emitowane w ogólnopolskim radiu RMF FM oraz w regionalnych oddziałach m.in. radia Eska, Vox FM czy Plus. Zaplanowano również działania w internecie – zarówno na wybranych portalach, blogach i w mediach społecznościowych.  

Częścią kampanii jest konkurs konsumencki „Czas ze Smykiem”, którego celem jest zachęcenie rodziców do tego, aby spędzali ze swoimi dziećmi jak najwięcej czasu. Rodziny, które zrobią zakupy w jednym ze sklepów sieci lub na smyk.com oraz prześlą zdjęcie, pokazujące w jaki sposób wspólnie spędzają czas, mogą wygrać wizytę w Wiosce Świętego Mikołaja w Laponii, 2 wycieczki do niezwykłego kompleksu Tropical Islands pod Berlinem oraz 500 rodzinnych biletów do kina.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 31 grudnia.

Za koncepcję kreatywną  kampanii oraz realizację konkursu odpowiada agencja Walk,  planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media People, a działania PR opracowała i realizuje agencja Solski Communications.

Kampania świąteczna jest elementem szeroko zakrojonych działań marki, na które składają się promocje w sklepach stacjonarnych, na www.smyk.com, specjalne katalogi prezentowe, kolekcja świąteczna oraz działania PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej