Snapchat pozwala linkować do treści w Discover, żeby ułatwić wydawcom ich promowanie

Aplikacja Snapchat wprowadziła nowe rozwiązanie, które pozwala wydawcom na umieszczanie w internecie linków do treści zamieszczanych w sekcji Discover. Mechanizm pomoże w promowaniu materiałów na Facebooku czy Twitterze.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Snapchat pozwala linkować do treści w Discover, żeby ułatwić wydawcom ich promowanie

Sekcja Discover została uruchomiona przez Snapchata na początku br., jednak dotąd wydawcy zaangażowani w ten projekt nie mieli możliwości promowania swoich treści poza serwisem za pomocą linków.

Teraz Snapchat poinformował oficjalnie, że udostępnia wydawcom możliwość umieszczania linków odsyłających do ich własnych treści w Discover na takich platformach jak Facebook czy Twitter.

Snapchat podkreśla w komunikacie, że nowe rozwiązanie ma nie tylko pozwolić wydawcom na poszerzenie grona odbiorców ich materiałów, pomoże także w ocenie ich zaangażowania. W innych serwisach społecznościowych dostępne są bowiem takie funkcje jak polubienia czy komentarze, które mogą dostarczyć wydawcom dodatkowych informacji na temat reakcji użytkowników na poszczególne treści.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/snapchat-notuje-dziennie-6-mld-odslon-wideo-trzy-razy-wiecej-niz-w-maju ##

Snapchat zapowiada, że w wypadku linków wyświetlanych na tradycyjnych komputerach będą im towarzyszyły kody QR. Po odczytaniu kodu przez smartfon jego właściciel zostanie automatycznie przeniesiony do odpowiedniego materiału na Snapchacie. Jeżeli zaś nie posiada on jeszcze swojego konta w tym serwisie, wówczas otworzy się strona umożliwiająca ściągnięcie i zainstalowanie Snapchata.

Po zapowiedzi Snapchata wprowadzenia nowego rozwiązania zainteresowanie nim wyrazili szybko pierwsi wydawcy uczestniczący w projekcie Discover, m.in. Vox i BuzzFeed.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej