So What będzie promować produkty Herbapolu Pruszków

Przez najbliższy rok agencja So What prowadzić będzie program marketingowy zwiększający dostępność i popularność produktów Herbapolu Pruszków. Działania obejmą przede wszystkim apteki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Akcja przygotowana przez So What dla Herbapolu Pruszków zakłada głównie rabaty uzależnione od wielkości zamówienia lub - w zależności od decyzji właściciela lub kierownika apteki - ich zamianę na premiowane punkty. Na potrzeby projektu opracowano platformę internetową, która umożliwia import zamówień bezpośrednio z programu FarmaProm, obsługującego większość hurtowni i dostawców z branży farmaceutycznej. Dzięki temu aptekarze mogą przeglądać historię swoich zamówień oraz naliczone punkty, a także wybierać i zamawiać stosowne premie. Koncept akcji został sprawdzony i oceniony pod kontem zgodności z prawem przez kancelarię Domański Zakrzewski Palinka. Z ramienia So What działania dla Herbapol Pruszków nadzoruje Katarzyna Hajdukiewicz. Agencja zdobyła to zlecenie w ramach działań new businessowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej