Sobotnie “Pytanie na śniadanie” przegrywa z “DD TVN”. Jak bardzo?

Wprowadzone na antenę od marca br. sobotnie wydanie magazynu TVP2 “Pytanie na śniadanie” ma mniej widzów niż konkurencyjne, emitowane od siedmiu lat “Dzień dobry TVN”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

“Pytanie na śniadanie” nadawane jest w soboty o 8.30 od 3 marca br. Po siedmiu wydaniach jego średnia oglądalność wynosi 657 tys. widzów, co daje Dwójce 11,96 proc. udziału w grupie 4+ i 8,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie TVP2 miała 675 tys. widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 11,41 proc. i 11,07 proc.

Dla porównania, emitowane równolegle, ale dłuższe o ok. pół godz. “Dzień dobry TVN” od marca br. gromadzi średnio 841 tys. oglądających przy udziale na poziomie 14,87 proc. wśród wszystkich widzów i 17,57 proc. w grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia. To nieco mniej niż rok wcześniej, gdy morning show śledziło 878 tys. widzów, ale jego udział wtedy był niższy, bo było to odpowiednio 14,73 proc. i 17,25 proc.

Większą widownię od sobotniego wydania “DD TVN” notują odcinki programu nadawane w niedziele. Ich oglądalność w analizowanym okresie wyniosła 1,14 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,49 proc. i 15,95 proc.

Najchętniej oglądane sobotnie wydania obu programów nadano 31 marca br. “Pytanie na śniadanie” obejrzało wówczas 781 tys. widzów, zaś program TVN o ponad 200 tys. więcej.

Gospodarzami sobotniego wydania “Pytania” są Hubert Urbański i Marzena Rogalska. Natomiast “DD TVN” prowadzą dwie pary: Kinga Rusin i Bartosz Węglarczyk oraz Magda Mołek i Andrzej Sołtysik.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały