Sprzedaż soków Tedi na rynku tureckim rozpoczęła się w ubiegłym tygodniu. W ofercie znajdują się smaki na bazie marchwi oraz kompozycji owoców.
W ramach współpracy strona turecka będzie odpowiadać m.in. za dystrybucję i docelowo za produkcję, a Maspex jest odpowiedzialny za działania marketingowe i promocyjne, jak również udzielać będzie wsparcia w zakresie badań, rozwoju i technologii.

Tat Konserve Sanayii to spółka giełdowa oferująca m.in. przetwory warzywne (zwłaszcza pomidorowe), majonezy (marka Tat), produkty mleczne (marka Sek), makarony (marka Pastavilla) i przetwory mięsne (marka Maret). W 2012 roku jej przychody ze sprzedaży wyniosły ok. 1,3 miliarda zł.
Łącznie Kubuś sprzedawany jest w ponad 25 krajach, w tym m.in. w Rumunii, Rosji i Bułgarii (jako Tedi), na Węgrzech (jako Kubu) oraz w Czechach i na Słowacji (jako Kubik).










