Sony wyda 82 mln funtów na promocję PS3 w Europie

Firma Sony zamierza uruchomić wartą 82 miliony funtów kampanięmarketingową promującą na rynku europejskim konsolę do gier wideoPlayStation 3 (PS3).

km
km
Udostępnij artykuł:

Będzie to pierwsza duża kampania od listopada 2006 roku, kiedyPS3 miała swoją rynkową premierę.

Start kampanii pod hasłem "The game is just the start"zaplanowano na najbliższy piątek 28 sierpnia. Będzie ona obejmowaćcztery 30-sekundowe spoty telewizyjne, reklamy na nośnikach outdoororaz w tytułach prasowych poświęconych grom. Zamiast możliwościgrania na PS3, mają one skupiać się na innych funkcjach konsoli,takich jak Blu-ray, nagrywanie programów telewizyjnych, czy teżdostęp do treści w trybie on-demand.

Kreacją zajęła się agencja reklamowa TBWA\London, a planowaniemi zakupem mediów dom mediowy OMD (w Wlk. Bryt. MGM).

Sony zapowiedziało na wrzesień wprowadzenie na rynek nowegomodelu PS3 z dyskiem 120GB, który w Europie będzie kosztował 299euro.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę