Sosy Łowicz reklamowane jako „numer 1 w Polsce” (wideo)

W telewizji, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa sosów do potraw Łowicz (produkowanych przez Agros-Novę). Akcję przygotowały agencja Brandplace i dom mediowy MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sosy Łowicz reklamowane jako „numer 1 w Polsce” (wideo)

W nowej kampanii sosów Łowicz prezentowane są ich dwie linie: klasyczne oraz włoskie sosy premium (Arrabbiata, Puttanesca i Basilico).

Reklamy przekonują, że są one najczęściej w swojej kategorii wybierane przez Polaków, a ich pyszny smak wynika z zastosowania wyjątkowych składników.

Akcja reklamowa zaczęła się 10 lutego i potrwa do 24 marca. Obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasę kobiecą (m.in. „Twój Styl”, „Uroda”, „Grazia”, „Viva!”, „Wysokie Obcasy”, „Gala”, „Kuchnia”) oraz internet (największe portale,  serwisy tematyczne).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brandplace, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana