Sowa Caffè w nowej odsłonie

Ponad 15 lat temu w Bydgoszczy ruszyła palarnia kawy Sowa Caffè, marki Cukierni Sowa. Właśnie przeszła kompleksowy rebranding, obejmujący nie tylko opakowania i identyfikację wizualną, ale także sposób komunikowania wartości.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Sowa Caffè w nowej odsłonie
fot. materiały prasowe

Nowe logo Sowa Caffè to fuzja symboliki związanej z kawą – ziarna, filiżanki, wzoru przypominającego liście kawowca – oraz palety naturalnych kolorów inspirowanych ziemią, uprawami i ciepłem świeżo zaparzonego naparu. Projekt graficzny zyskał organiczny rytm i lekkość. 

– Na nowo opowiedzieliśmy historię naszej kawy. Jej źródło pozostaje niezmienne – to pasja do dobrego smaku i kontroli nad każdym etapem produkcji. Nowa szata wizualna ma nie tylko przyciągać wzrok, ale też odzwierciedlać to, czym nasza kawa jest od zawsze: świadomym wyborem dla tych, którzy cenią naturalność, jakość i konsekwencję – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.

Kompletna zmiana wizualna

Nowa odsłona marki obejmuje: nowe opakowania kaw, nowy projekt kubków do kawy serwowanej na wynos w lokalach Cukierni Sowa, odświeżoną wersję Karty Kawosza – lojalnościowego programu dla klientów, uporządkowaną komunikację produktową oraz aktualizację materiałów POS i ekspozytorów w punktach sprzedaży.

Rebranding Sowa Caffè to nie jednorazowa zmiana estetyczna, ale krok w kierunku dalszej profesjonalizacji segmentu kawowego w ramach działalności Cukierni Sowa. Marka planuje intensyfikację działań sprzedażowych, ekspozycję produktu w punktach w całej sieci oraz kontynuację promocji lojalnościowej. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]