„Sprawa dla reportera” na czele programów interwencyjnych

W jesiennej ramówce wśród programów reporterskich i interwencyjnych największą popularnością cieszy się emitowany od wielu lat w TVP1 magazyn „Sprawa dla reportera” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W okresie od 1 września do 5 listopada br. wśród programów reporterskich i interwencyjnych największym zainteresowaniem cieszył się nadawany w czwartki o 21.25 w TVP1 magazyn Elżbiety Jaworowicz „Sprawa dla reportera”.

Jego średnia oglądalność w tym okresie wyniosła 2,95 mln widzów, co przełożyło się na 21,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajmuje emitowany we wtorki o 21.45 w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów”, którego średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 2,65 mln osób (21,41 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez TVN magazyn „Uwaga” (2,47 mln widzów; 16,97 proc. udziału). Oglądać można go codziennie około 19.50.

W pierwszej piątce zestawienia znajdują się jeszcze takie programy jak: „Państwo w państwie” (emisja w niedziele o 19.30; 1,53 mln widzów; 9,88 proc. udziału) oraz „Interwencja” (emisja w dni powszednie o 16.15; 1,28 mln; 18,25 proc.). Oba nadawane są na antenie Polsatu.

Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do „Uwagi” (966 tys. widzów; 17,70 proc. udziału). Bez zmian drugie miejsce zajmuje tutaj „Magazyn Ekspresu Reporterów” (830 tys.; 14,71 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium klasyfikowana jest „Sprawa dla reportera” (717 tys.: 12,20 proc.).

W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności wszystkich programów reporterskich i interwencyjnych w okresie od 1 września do 5 listopada 2013 roku, które oglądać można w głównych stacjach telewizyjnych (tzn. TVP1, TVP2, Polsat i TVN).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK