Sprzedawcy detaliczni stawiają na e-mail

W 2017 r. sprzedawcy detaliczni planują liczne inicjatywy marketingowe, mające na celu przede wszystkim zwiększenie obrotów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez agencję Yes Lifecycle Marketing w październiku 2016 r. wynika, że główne cele, jakie na 2017 rok stawiają sobie sprzedawcy detaliczni, to wzrost sprzedaży, pozyskanie nowych klientów oraz zwiększenie ich zaangażowania.

Aby zrealizować te cele, największy odsetek badanych planuje inwestycje w takie kanały marketingowe jak e-mail (68 proc.) i social media (54 proc.).

grafika

Sprzedawcy detaliczni zamierzają w tym roku korzystać także z wielu cross-channelowych metod marketingowych, takich jak atrybucja (40 proc.), testowanie narzędzi dla kanałów i treści (38 proc.), oparte na danych, spójne postrzeganie klienta (35 proc.), czy zintegrowana, zautomatyzowana optymalizacja oferty (33 proc.).

grafika

Badanie wykazało także, że pomimo szumu wokół nowych technologii, takich jak beacony, wirtualna rzeczywistość, czy rzeczywistość rozszerzona, niewielu detalistów jest nimi zainteresowanych. Co więcej, ponad połowa z nich twierdzi, że te technologie w ogóle nie pasują do ich marek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana