Stacje informacyjne nadal rosną w siłę

Sierpień był kolejnym miesiącem, w którym stacje informacyjnezwiększyły swoją popularność. Wśród wszystkich widzów TVP3 nadalwyprzedza TVN24, ale już wśród odbiorców kablowo - satelitarnychniekwestionowanym liderem został kanał informacyjny TVN. A jakprzedstawiają się wyniki Superstacji i TV Biznes?

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnie udziały w rynku TVP3 w sierpniu br. wyniosły 6,77 proc.,czyli o 0,62 pkt. proc. więcej niż w analogicznym miesiącu zeszłegoroku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

TVP3 nadal wyprzedza TVN24, jednak to ta stacja zanotowała w tymokresie wzrost aż o 1,98 pkt. proc. z 2,2 proc. do 4,18 proc. Wporównaniu miesiąc do miesiąc, również oba kanały zyskały.

W komercyjnej grupie docelowej udziały TVP3 spadły z 4,58 proc.w sierpniu 2006 roku do 4,41 proc. w sierpniu 2007 roku. Odwrotniebyło w przypadku TVN24. Udziały tej stacji wzrosły z 1,82 proc. do3,26 proc.

Wśród odbiorców telewizji kablowej i satelitarnej udziały TVP3się nie zmieniły i wyniosły w sierpniu br. 5,24 proc. Duży wzrostudziałów zanotowała natomiast TVN24 - z 3,97 proc. do 7,68, copozwoliło informacyjnemu kanałowi Grupy TVN przegonić regionalnąTrójkę.

W sierpniu br. w porównaniu z lipcem br. minimalnie wzrosłyudziały Superstacji (o 0,01 pkt. proc.) i TV Biznes (o 0,02 pkt.proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]