„Stąd. Od 1321 r.” w kampanii piwa Zamkowe

Na Opolszczyźnie i we Wrocławiu zaczęła się kampania reklamowa piwa Zamkowe (produkowanego przez Browar Namysłów) prowadzona pod hasłem „Stąd. Od 1321 r.”. Akcję przygotowały agencja Proximity i dom mediowy Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Stąd. Od 1321 r.” w kampanii piwa Zamkowe

Kampania podkreśla lokalny charakter marki Zamkowe. Reklamy oprócz hasła „Stąd. Od 1321 r.” i butelki tego piwa pokazują makietę regionu opolsko-wrocławskiego z najbardziej znanymi miejscowościami i obiektami architektonicznymi oraz wyróżnionym Namysłowem, gdzie produkowane jest Zamkowe.

Akcja trwa od początku września, obejmuje telewizję (sponsoring programu regionalno-kulinarnego w TVP Opole), outdoor oraz punkty sprzedaży (plakaty z ceną, zawieszki na skrzynkę, wobblery, standy) i gastronomiczne (roll-bary, plakaty, ekspozytory stolikowe, tablice świetlne, parasole).

grafika

Jest to pierwsza kampania reklamowa Zamkowego, której kreację przygotowała agencja Proximity (należąca do Grupy BBDO), pracująca też dla głównej marki Browaru Namysłów - Namysłów Pils. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych