Sigma Bis i Euvic Media w przetargu mediowym Stadionu Śląskiego

Domy mediowe Euvic Media i Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) walczą w przetargu Stadionu Śląskiego na kompleksową obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do wzięcia jest budżet w wysokości 2,46 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na rok, a budżet przeznaczony do obsługi wyniesie 2,46 mln zł.

Oferty w nim złożyły dwie agencje: Euvic Media i Sigma Bis.  Ta pierwsza oferuje prowizję na poziomie 0,01 proc., a druga - 1,99 proc.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: prowizja domu mediowego (waga: 25), suma zaoferowanych rabatów radio (20), prasa (20), suma zaoferowanych rabatów internet (5), suma zaoferowanych rabatów outdoor (15) i suma zaoferowanych rabatów telewizja (15).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA