Stańko, Smolik i Waglewski reklamują Męskie Granie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serii koncertów Męskie Granie. W akcji biorą udział artyści, którzy wystąpią w tym projekcie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa koncertów Męskie Granie w czarno-białej stylistyce pokazuje muzyków, którzy wezmą w nich udział. W tak w 30-sekundowym spocie występują Tomasz Stańko, Wojciech Waglewski, Maciej Maleńczuk, Abradab, Fisz i Smolik. Przekaz zawiera też informację, że projekt – zaplanowany na lipiec i sierpień – jest sponsorowany przez markę Żywiec.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, obejmując kanały ogólnopolskie i tematyczne. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a media zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"