Starcom i Sigma Bis obroniły obsługę mediową Totalizatora Sportowego

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe i Sigma Bis, wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU wygrały przetarg i kontynuuje wieloletnią obsługę mediową Totalizatora Sportowego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom i Sigma Bis obroniły obsługę mediową Totalizatora Sportowego

Przetarg Totalizatora Sportowego na obsługę mediową prowadzony był od października ub.r. Spółka na żadnym jego etapie nie ujawniała informacji o liczbie i nazwach jego uczestników. 

Obecnie, na mocy rozstrzygniętego postępowania przetargowego Starcom i Sigma Bis, agencja mediowa należąca do Orlenu i PZU zajmują się strategią mediową Totalizatora Sportowego oraz planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii. 

W zakresie obowiązków obu agencji pozostaje obsługa mediów offline i online dla wszystkich marek, między innymi Lotto, Eurojackpot czy Tor Wyścigów Konnych Służewiec.

Współpraca między Totalizatorem Sportowym a Starcomem trwa od 2018 roku.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"