Starlink obronił budżet mediowy Grupy PZU

Starlink nadal będzie zajmował się obsługą mediową Grupy PZU. Zlecenie utrzymał w wyniku wygranego przetargu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Starlink będzie zajmował się dla PZU zakupem wszystkich mediów oraz realizował mediowe projekty specjalne. Ubezpieczyciel nie informuje, na jak długo została przedłużona ta umowa ani które inne domy mediowe brały udział w przetargu.

- Zdecydowaliśmy się na wybór Starlinka, ponieważ przygotował najlepszą ofertę. Dodatkowo w przypadku kluczowych obszarów marketingowych doceniamy korzyści wynikające z długotrwałych relacji - uzasadnia Dariusz Maciołek, kierownik zespołu mediów i e-marketingu w PZU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii