Stars korzysta z badania reklam internetowych gemiusAdReal od Gemiusa

Firma doradcza Stars wykupiła dostęp do oferowanego przez Gemius narzędzia gemiusAdReal, które pokazuje, w jaki sposób internauci oglądają reklamy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Stars podkreśla, że dzięki korzystaniu z gemiusAdReal może przeanalizować działania reklamowe realizowane w internecie przez jej klientów oraz ich konkurencję. Dane z narzędzia posłużą firmie do stworzenia nowej miary, która pozwoli na ocenę efektywności działań reklamowych jej klientów w sieci.

- Dzięki wynikom analiz danych dostarczanych przez Gemiusa w badaniu gemiusAdReal będziemy w stanie lepiej oceniać wartość mediową płynącą z kampanii online dla naszych klientów. To jeden z elementów strategii rozwoju analityki i doradztwa, która ma zapewnić marketerom pełen obraz rzeczywistych aktywności mediowych na rynku - uzasadnia Rafał Szysz, prezes Stars.

Jest to pierwsza firma z branży doradztwa mediowego, która zdecydowała się korzystać z gemiusAdReal. - Wierzymy, że Stars, korzystając z badania, może ustanowić nowe standardy na rynku reklamy online, do którego coraz odważniej wkraczają audytorzy do tej pory skupieni na telewizji, a także firmy consultingowe zajmujące się obszarem big data - komentuje Marta Sułkiewicz, odpowiadająca w Gemiusie za rozwój badania reklamy w sieci.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-polsce-internauci-klikaja-w-reklamy-rzadziej-niz-na-ukrainie-lotwie-i-w-turcji ##

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"