Statua Wolności tańczy w kampanii Panasonic Lumix (wideo)

W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowaaparatu fotograficznego Panasonic Lumix DMC-TZ7. Akcja wykorzystujewizerunek tańczącej Statuy Wolności.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa aparatu fotograficznego Panasonic LumixDMC-TZ7 wykorzystuje dwie kreacje. W telewizji i internecieemitowany jest spot, którego bohaterka nagrywa przy pomocy tegourządzenia tańczącą Statuę Wolności. Przekaz ma podkreślić, że waparacie można błyskawicznie, po naciśnięciu jednego przycisku,rejestrować filmy wideo w jakości HD. Z kolei w prasie zamieszczanyjest layout, który pod hasłem "Dlaczego słynni fotografowie używająaparatów Lumix" reklamuje całą serię tych urządzeń.

Akcja jest prowadzona w ogólnych (Polsat, TVP2, TVN, TV4, TVN7)i tematycznych stacjach telewizyjnych, prasie branżowej (ŚwiatObrazu (Biuletyn Fotograficzny), Digital Foto Video, DigitalMemories, Foto, Foto Kurier, Fotografia Cyfrowa, PC World Zoom 2),life-stylowej (Logo, Smart, Focus, Playboy, Twój Styl, WysokieObcasy) i podróżniczej (National Geographic, National GeographicTraveler, Podróże, Voyage) oraz portalach internetowych Onet, Naszaklasa, WP, Interia, Gazeta, Google i serwisach z sieci Arbomedia,Behavia, Adnet.

Globalną kreację kampanii - zaplanowanej w Polsce do końca lipca- przygotowała agencja reklamowa Atletico International z Berlina,natomiast polską adaptacją przekazu zajęła się agencja DSK. Kreacjęprasową opracowała agencja Marketing Partners, internetową -Hypermedia, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK