Stefano Terrazzino twarzą i ambasadorem kampanii CIN&CIN

Włoski tancerz Stefano Terrazzino wystąpi w ogólnopolskiej kampaniiwizerunkowej marki CIN&CIN pod hasłem "Cin Cin Amore",rozpoczynającej się w pierwszym tygodniu grudnia.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

Emocje, pasja, energia i namiętność to najważniejsze wartościbudujące markę CIN&CIN. Dzięki wykorzystaniu wizerunku tancerzapodkreślono włoski charakter produktu.

Kampania outdoor będzie widoczna w 8 największych miastachPolski. Ekspozycja obejmie kilka formatów billboardów, backlighty,citylighty oraz wielkoformatowe siatki w najlepszych lokalizacjach.Działania ATL uzupełni reklama wizerunkowa w prasie branżowej ikobiecej oraz w magazynach lifestylowych. Spójność komunikacji wpunkcie sprzedaży zapewni adaptacja kreacji na wszystkie materiałyBTL.

Strategię komunikacji, kreację oraz produkcję ATL i BTLprzygotowała agencja Los Mejores. Sesję zdjęciową zrealizowałfotograf Jacek Kołodziejski (Shootme.pl). Planowaniem i zakupemmediów zajął się PanMedia Western. Działania PR prowadzi agencjaKuźnia PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]