„Stranger Things” najlepszym serialem na pierwszy „binge-watching”

Ponad 90 proc. użytkowników Netflixa ma za sobą pierwszy seans „binge-watching” (seryjnego oglądania). Na początek widzowie wybierają najczęściej  „Stranger Things”, „Narcos” i „House of Cards”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Stranger Things” najlepszym serialem na pierwszy „binge-watching”

Widzowie na całym świecie rozpoczynają swoją przygodę z seryjnym oglądaniem do 12 dni od rejestracji w serwisie Netflix. Polscy widzowie zaś - już po 3 dniach. Pierwszy maraton oglądania trwa zazwyczaj 3 dni. Średnio 9 na 10 użytkowników Netflixa w ten sposób zobaczyło ulubione seriale co najmniej raz.

Netxflix udostępnił także listę 10 najpopularniejszych seriali, od których widzowie w Polsce rozpoczęli swoją przygodę z seryjnym oglądaniem:

1. Stranger Things2. Narcos3. House of Cards4. Breaking Bad5. Orange Is the New Black6. Trzynaście powodów7. Wikingowie8. The 1009. Rick and Morty10. The Crown

grafika

Netflix w czwartym kwartale 2017 roku miał ponad 117 mln użytkowników na całym świecie, a jego przychody wyniosły w tym okresie 3,29 mld dolarów.

Pod pojęciem seryjne oglądanie rozumie się obejrzenie co najmniej jednego sezonu serialu w ciągu 7 dni od rozpoczęcia. Ponad 90% użytkowników Netflix, którzy korzystają z serwisu co najmniej od roku, pierwsze seryjne oglądanie ma już za sobą. W badaniu ujęto wszystkie seriale, oprócz treści dla dzieci/rodzin i sezonów z mniej niż 5 odcinkami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska