Streetcom dla Reeva

Do grona klientów agencji Streetcom dołączyła marka popularnych i lubianych zupek instant - Reeva. Streetcom realizuje dla Reeva kampanię influencer marketingową w oparciu o mikro i makro influencerów. Głównym celem realizowanych działań jest budowanie świadomości produktu oraz podkreślenie jego świetnego smaku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom dla Reeva

Zupy błyskawiczne Reeva dostępne są na polskim rynku w kilku różnych smakach: kurczak, pikantny kurczak, gulasz, boczek i ser, barszcz czerwony i pomidorowa. Pyszne zupy instant dostępne są dla klientów w kanale nowoczesnym.

Prowadzonej przez Streetcom kampanii influencer marketingowej towarzyszy hasło „REEVA. Tworzymy rodzinne wspomnienia". Agencja jest odpowiedzialna za wybór i rekrutację influencerów, przygotowanie oprawy graficznej, koordynację działań. Głównym celem realizowanych działań jest budowanie pozytywnego wizerunku marki Reeva jako partnera w radosnych, rodzinnych momentach i oszczędności czasu. 

- Żyjemy w coraz bardziej zabieganym świecie. W szczególności przed świętami brakuje nam czasu dla bliskich i samych siebie. Dzięki zupom błyskawicznym Reeva nie trzeba spędzać godzin w kuchni, a zaoszczędzony w ten sposób czas można poświęcić na rozwijanie swoich pasji, odpoczynek czy robienie świątecznych dekoracji - mówi Katarzyna Łuszczyk, marketing manager marki Reeva.  

Kampania potrwa do końca grudnia 2023 r.

Projekt trafił do Streetcom w wyniku aktywnych działań new businessowych agencji.  

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii