Streetcom Polska: Blanka Zapalska account directorem, Agnieszka Łysoń business development directorem

W agencji marketingu rekomendacji Streetcom Polska Blanka Zapalska zaczęła pracę jako account director, a Agnieszka Łysoń jako business development director.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Streetcom Polska: Blanka Zapalska account directorem, Agnieszka Łysoń business development directorem
Od lewej: Agnieszka Łysoń i Blanka Zapalska

Blanka Zapalska w Streetcom Polska odpowiada za pracę i rozwój nowo utworzonego zespołu accountów. Do jej obowiązków należy również nadzór i realizacja projektów dla kluczowych klientów firmy. Podlega bezpośrednio Dorocie Dąbrowskiej pełniącej funkcję head of operations.

Poprzednio Zapalska pracowała jako dyrektor operacyjny w Mnumi. Wcześniej była związana z agencjami Havas Worldwide Warsaw i PR Kwadrat, w branży marketingowej pracuje od ponad 15 lat. Ukończyła Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Agnieszka Łysoń odpowiada w Streetcom Polska za rozwój sprzedaży i oferty agencji oraz także wspiera działy realizacji i handlowy. Raportuje bezpośrednio do Matyldy Szymalskiej, prezes agencji.

Ostatnio pełniła funkcję dyrektora sprzedaży i kreacji w agencji marketingu wirusowego Neadoo. Wcześniej pracowała już w Streetcom Polska, przez trzy lata była sales managerem. Ponadto była związana z agencją reklamy wielkoformatowej Gigaboard Polska oraz firmach farmaceutycznych. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi oraz podyplomowe studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa