Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski i Tomasz Barański w kampanii Joanny "Twórz stylizacje, rób pielęgnację!"

Pod hasłem "Twórz stylizacje, rób pielęgnację!" ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański.  Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski i Tomasz Barański w kampanii Joanny "Twórz stylizacje, rób pielęgnację!"

Marka Joanna rozpoczęła kampanię promującą produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów - Styling Effect. To 16 kosmetyków, wśród których są m.in. produkty utrwalające, wygładzające i nabłyszczające fryzurę, m.in. lakiery, pianki, spraye, olejki i gumy. - Zdecydowaliśmy, że najlepszym narzędziem będzie influencer marketing – komentuje Magdalena Wojciechowska, product manager Laboratorium Kosmetycznego Joanna.Influencer marketing jest trzonem komunikacji kampanii, do której zaproszeni zostali m.in. Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski, Tomasz Barański, Weronika Haza i Oliwia Bugała (Cheers my heels). Influencerzy będą testować produkty, a wybrani podejmą wyzwanie „Twórz stylizacje, rób pielęgnację”, w ramach którego opublikują na swoich kanałach propozycje stylizacji włosów z wykorzystaniem produktów z serii Styling Effect. Ponadto zorganizują konkursy, zachęcające obserwatorów do zaprezentowania własnych pomysłów na fryzury.

- Zdecydowaliśmy się, by do akcji zaangażować celebrytów oraz influencerów, ponieważ naszym celem jest zwiększenie zasięgu kampanii i dotarcie do osób w odpowiednim targecie, co dodatkowo zwiększa szanse na wzrost sprzedaży. Ponadto uważamy, że współpraca z influencerami jest naturalnym kierunkiem w tego typu kampaniach, a ich rekomendacje wciąż mają znaczenie, szczególnie w przypadku marek kosmetycznych – komentuje Justyna Ryńska, influencer marketing specialist, Schulz brand friendly.

Cała kampania dodatkowo została wzmocniona wysyłkami kreatywnymi, kampanią testową produktów, contentem eksperckim na portalach kobiecych, reklamą na platformie Tik-Tok oraz działaniami w social media.

Za przygotowanie konceptu kreatywnego i całościową realizację kampanii z influencerami odpowiada agencja Schulz brand friendly.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber